loading...
دو خط از ذهنیات باربد
مرادی بازدید : 62 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

901207

این سهم در کوتاه مدت دو پیش فاکتور را دارد
اول حمایتی که از سهم می شود و دیگر احتمال تبدیل به سهم شدن حقها و بالا رفتن شناور سهم
خوب پیش فاکتور اول این را برای ما تداعی میکند که سهم را در حال حمایت هستند تا در زمان تبدیل به سهم شدن سهم با فشار فروش روبرو نشود
اما این موضوع خواه ناخواه اتفاق می افتد و سهامداران عجول همیشه بوده و هستند
پس در کوتاه مدت انتظار دارم سهم تا محدوده 1200 تا 1250 رشد کند
و بعدش کمی استراحت
اما در روند کلی برای کل این گروه اینده خوبی را متصورم
یعنی به نوعی بازی باما زمانی اغاز می شود که 1260 را رو به بالا رد کنه
و بازار بار ها نشان داده باما وقتی در یک روند صعودی قرار میگیرد
همه سهامدارنش را به سود خوب میرساند
پس روند این سهم را اگر تا مجمع دنبال کنید
احتمال زیان دیدن شما بشدت پایین است
اگر چه همین الان هم هیچ سهامداری نمیتواند ادعا کند در زیان است
چون الان در بالاترین قیمت طول دوره 5 ساله گذشته خود قرار دارد

 

تو اراد روز بازگشایی گفتم باما تا 1260 میتونه بالا بره و چه جالب میشه وقتی 1260 را رد کنه
یعنی به نوعی بازی سهم تازه شروع میشه
باما سهامدار میخواهد
من خودم فعلا با باما می میانم
البته حقهای هنوز تبدیل به سهم نشده
یعنی روی پرتفوی من که نیومده باید دید بعد از سهم شدن روند بازی چگونه

 

901129

تو این گروه کبافق استارت زد و احتمالا باما نیز شنبه باز میشه
فکر کنم هماهنگی این دو موضوع برای بالا باز کردن باما و رشد دادن این سهمه
باید دید چه خوابی برای باما دیده اند
چون هنوز افزایش سرمایه در پیش داره پس دوباره قیمتش باید جذاب بشه
اما مثبت شدن این دو در کنار برگشت احتمالی کروی میتونه همه گروه را تغییر رنگ بده

خوب قیمت تیوریک معلوم شد
الان دقیقا میخوان تو بازار مثبت بازش کنند
وای خدای من کنار صف خرید کبافق
باز گشایی باما چه حالی میده
من برای یکی از سبدهام
3200 تا باما دارم

احتمالا شنبه یا یکشنبه باز میشه
البته باید اول گزارشش بیاد

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

90/11/8

باما سهمی که اصلا اجازه اصلاح بهش نمیدهند
برام جالبه این سهم باید تا 2100 اصلاح کنه
اما با نزدیکی به مجمع افزایش سرمایه
بازار اصلا اجازه اصلاح به سهم نمیده
فکر کنم برای شرکت در مجمع گزینه بسیار جذابی باشه

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظرات قبل 90/11/1

فعلا روندش صعودی و شاید تا 3000 در میان مدت رشد را تجربه کند تا بعد ازتعدیل 9 ماهه و افزایش سرمایه این سهم فروشی نیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ اقدام به جمع آوری و طبقه بندی نظرات و راهنمایی های باربد من در سایت های تالار بورس، آراد سرمایه، بورکس و ... جهت استفاده هرچه بهتر دوستان از راهنمایی های ایشون می کنه تا بلکه جلوی سوالات تکراری گرفته بشه و بهتر بشه از وجود باربد و راهنمایی هاش استفاده کرد. این وبلاگ کاملا رایگان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 401
  • بازدید سال : 1,055
  • بازدید کلی : 40,096