loading...
دو خط از ذهنیات باربد
مرادی بازدید : 151 سه شنبه 11 بهمن 1390 نظرات (0)

901108

زمانی کمرجان 420 بود گفتیم 950 میشه همه خندیدند
الان سهم چنده میدونم میشه بالای 1200
بازم بگذار بخندند
ما که بخیل نیستیم مردم شاد باشند
مهم اینه کمرجان بشه 1200

اقا این نمودار کمرجان چقدر خوشگله
دفعه پیش هم از همین حوالی 700 استارت زده مثل موشک تا 950 رفته
خوب اینبارم احتمالا میره
من که صف خرید برو نیستم
اما فردا اگر عرضه شد بخرید
چون شل کنه خودم میخرم


حالا ببینم کمرجان چه میکند
من به بالای 1000 امید دارم
ببینیم چه شود

901129

کمرجان در محدوده 700 خریدنی است

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

محدوده 700 از دید من همیشه برای خرید جذاب بوده و حد ضرر 670 را نیز فراموش نکنید

کمرجان با پایانی 783 رفت مجمع و با تقسیم سود 100 تومنی محدوده 760 باز شد
اگر بر اساس تحلیل قبلی بررسی کنیم
این سهم اگر بالای 760 بره
اینبار صعودی بیشتر از دفعه قبل خواهد داشت که با توجه به احتمال شروع یک روند مثبت در این گروه این سهم را باید جدی تر گرفت
البته شاید یکبار دیگر خرید در 700 را نیز فراهم سازد

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

90/11/11

کمرجان اگر سقف قبلی را رد کند تارگت 1100 تا 1200 را خواهد داشت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ اقدام به جمع آوری و طبقه بندی نظرات و راهنمایی های باربد من در سایت های تالار بورس، آراد سرمایه، بورکس و ... جهت استفاده هرچه بهتر دوستان از راهنمایی های ایشون می کنه تا بلکه جلوی سوالات تکراری گرفته بشه و بهتر بشه از وجود باربد و راهنمایی هاش استفاده کرد. این وبلاگ کاملا رایگان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 403
  • بازدید سال : 1,057
  • بازدید کلی : 40,098