loading...
دو خط از ذهنیات باربد
مرادی بازدید : 44 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

90/11/12

من خودم حق استفاده نشده این سهم را دارم
از فاند این سهم هم زیاد گفته ام
اما تکرار مکررات حالب نیست
گاهی با گفتن من برخی دوستان وارد سهمی می شوند و چون انتظار دارند این سهم انفجاری بالا برود سهم را دو روز بعدکه انتظارشان بر اورده نمی شود
به ضرر می فروشند و ....
یادمه چندی پیش از این سهم و مقاومت 160 و احتمال عبور و پیامد ان در سایت همسایه گفتم
حوب برخی احساس کردند در حال تبلیغ هستم
سهم رفت تا 160 و با حرید همان دوستان عجول فردا و پس فردا دوباره منفی شد
اما الان سهم داره راهش را میره
تا 180 حداقل میره و اگر در این بازده زمانی حقها باز بشه که دیگر هیچ
اگر از 180 عبور کند قیمتهای بالای 200 را هم خواهد دید
اما یک نکته فراموش نشه
این سهم دست عده ای خاص است و ما تقریبا باید با انها هماهنگ باشیم

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظرات قبل 90/11/1

فنورد از دید عملیاتی موقعیت بدی نداره و این تعدیل مثبت در پوشش 6 ماهه ماهیت کلی سهم و ان تعدیل منفی در پیش بینی دغل بازی سهامداران عمده این سهم را میرساند در کل وقتی سهمی در یک گروه که روندی صعودی دارد قرار میگیرد خواه نا خواه به سمت حرکت گروه گرایش پیدا میکند البته محدوده فعلی محدوده مقاومتی سهم محسوب میشه
ولی این حجم تقاضا در این قیمتها هم خیلی نکات را مشخص میکنه شاید اگر از این محدوده عبور کنه تارگت های بالا برای این سهم در دسترس باشه اما نکته ای که گاها دوستان به ان اشاره میکنند پی بر ای این سهم هست که از دید من اگر پی بر ای 10 برای یک سهم کوچک با سود عملیاتی زیاد است پس باید خیلی از شرکتها با سود غیر عملیاتی و پی بر ای خیلی بالاتر را اصلا کسی نخرد این شرکت نشان داده در صورت تمایل می تواند به راحتی هم تعدیل مثبت بدهد و هم منفی و فعلا هم پتانسیل تعدیل مثبتش بالاتر است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ اقدام به جمع آوری و طبقه بندی نظرات و راهنمایی های باربد من در سایت های تالار بورس، آراد سرمایه، بورکس و ... جهت استفاده هرچه بهتر دوستان از راهنمایی های ایشون می کنه تا بلکه جلوی سوالات تکراری گرفته بشه و بهتر بشه از وجود باربد و راهنمایی هاش استفاده کرد. این وبلاگ کاملا رایگان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 215
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 232
  • بازدید ماه : 644
  • بازدید سال : 1,298
  • بازدید کلی : 40,339